A fitnesz pozitív előnyei életünkben és testünkben

0
566
A fitnesz pozitív előnyei életünkben és testünkben

A mozgás rendkívül fontos, Bármilyen mozgás, az hatással lehet az ön egészségi pozitív módszer. Ahogy egyre fittebb, még erősebb, még is erősebb, pedig a memória fejleszthető. Ezen felül, akkor többi sokkal jobb. A fenyegetés a betegség, illetve repedések csökken. Próbálja meg, hogy szerezzen még több tevékenység, a mindennapi élet, illetve, hogy megakadályozza egy inaktív életmód. Te vagy a felnőtt, azt tanácsoljuk, hogy valamilyen tevékenység közepesen nehéz minimum egy két-másfél óra hetente. Bármilyen típusú gyakorlat számít, még az is, hogy át mindennapi tevékenységek. Például, lehet, hogy biciklizni, szemben a vezetés, figyelembe véve a lépcsőket, szemben a lift, gomba szedés, vagy tisztító.

Ezen a területen minden bizonnyal talál tanácsot, hogy sokkal több szó aktív, illetve, hogy segítsen, hogy megy. Soha nem túl késő elkezdeni. Valamint azt is, hogy minden bizonnyal az ön számára remek egészségi előnyöket. Ne feledje, hogy a legjobb edzés az egyik, hogy a minden egyes fellépés számít.

Számos wellness előnyöket, míg a

Számos wellness előnyöket, míg aA szervezet célja az volt, hogy eltűnjenek. Amikor mozog, sokkal zajlanak a szervezetben, amelyek lehetővé teszik, hogy valóban úgy érzi, még több a feszültség pedig erősebb. Gyakorlat formájában erőteljes séta, kertészet, vagy kívüli tevékenységek, csökkentheti a veszélyt, a szív betegség (cvd), a rák, valamint a mentális betegség. Vágjuk a sedentariness a rörelsepaus. A tartós inaktív életmód növeli a veszélyt, a betegség, még ha a gyakorlat számos alkalommal egy héten. Ezért fontos, hogy emelje fel a vardagsrörelsen ha pihen egy nagy ügy. Egy rövid rörelsepauser a nap folyamán

Kapcsolatban egy fél órával a nap. Akkor biztosan kell, hogy lehetővé teszi, hogy egy jó szintet, a fizikai állóképesség, valamint az erős izmokat. Fél óra meglehetősen megerőltető feladat, hogy egy nap elegendő. Nem szükséges, hogy egyszerre, egy időben. Egy negyed óra, a naponta két alkalommal, vagy még több, öt perces gyakorlatok minden bizonnyal funkció is. Ne feledje, hogy minden lépés számít.

Működik az izom tömege a napról-napra élő. Egy két-három alkalommal egy héten, ez nagyszerű, hogy oktassák az erő-izom tömege. Hegymászás lépcsők jó, mind a fizikai állóképesség, valamint izom állóképesség, a lábak. Annak érdekében, hogy a tevékenység egy igazi hatása, hogy szükség felmelegszik, valamint szerezze be a pulzusa, valamint andhämtningen.

Bármilyen mozgás befolyásolja a test, kedvezően. Közepes edzés nyújthat jelentős wellness előnyei, mind fizikailag, mind lelkileg. A rendszeres mozgás, az izmok, amelyek következésképpen, az aids védi az ízületeket, valamint a csontrendszer. Ez is felveti a rugalmasság, egyensúly, amely-azt követően, csökkenti a veszélyt, csepp, valamint törések.

A mozgás a mindennapi életben

A mozgás a mindennapi életbenItt van néhány javaslatom, hogy helyezze át minden nap:

  • Próbálja cím a legkevesebb, ha egy fél órát. Nyúlik a test is sétálni, ha van a helye.
  • Helyezze át a szervezet oly módon, hogy a gondtalan az ön számára. Például, hogy előnyös, ha a módszerek, valamit még egy hely, nyújtsd a karod, vagy hajolj le, hogy a padló. Vegye fel valamit a földről, valamint a reach, valamint szerezni egy állványra.
  • Ha egy üzlet, akkor változhat a működő beállítás használatával egy magassági – rugalmas asztal.
    Így az egyszerű, hajlítás, kiterjesztése, valamint egyensúly gyakorlatok számos alkalommal a munkanap során.
  • Ez egy jó ötlet, ha szerezni a szíved árat, mivel ez növeli a vér követ az izmok. Meg tudod csinálni a gyakorlatokat, a ház is.

Ön 18 éves vagy annál idősebb, ajánlott, hogy megtörje a hosszan tartó, ülő által rörelsepauser, valamint fokozza a vardagsrörelsen. Azt tanácsolta, hogy a gyakorlat legalább két óra, valamint harminc percet egy héten.

Szó szerint aktív a napi élet

Szó szerint aktív a napi életMegy minden nap úgy, hogy nem is gondolni. Például, amikor meg kell tisztítani, kezelni családi házimunkát, a szórakozás a gyerekek, séta a kutya, vagy sétáljon a távolság, valamint a munkából. Akkor is, ha csinálsz gyepen, szüretelésből, tánc, kerékpározás, válogatott tevékenységek közben, valamint ha a legvalószínűbb, hogy a boltban.

Továbbra is, valamint egy rörelsepaus fél óránként. Egy egyszerű módja az, hogy javítsa a feladatokat. Akkor is alacsonyabb a pillanat, hogy itt ülök. Például, csökkenti a méret idő, tv-nézés, vagy ül a számítógép rendszer. Keresés a még nagyobb lehetőségeket a napról-napra élő, hogy sétálni. Bizonyos, hogy van egy rörelsepaus minden egyes fél egy hr-mikor ül le.

A Tippeket a nyüzsgés, a mindennapi élet. Itt van néhány ötletem, hogy mit lehet tenni annak érdekében, hogy mozog, sokkal inkább a mindennapi életben:

  • A lépcsőt a lift helyett, vagy mozgólépcső.
  • Intézkedik a munka, így minden bizonnyal meg kell utazni, hogy alkalmanként.
  • Elmegy a busz, vagy a vonat egyik kilépett korábban.
  • Egy séta a gyerekekkel, hogy az óvoda vagy az iskola szemben véve az automatikus, vagy a buszon.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here